Reklama jest bardzo ważnym elementem każdej firmy. Pozwala na zdobywanie nowych klientów. Reklama ma zachęcać do dóbr lub usług firmy, ale również informować o usługach danej firmy.

Jak projektować logo firmy?

LogoLogo jest formą graficzną, która ma identyfikować markę, firmę, usługę itp. Wśród typów logo można wyróżnić:

  • znaki graficzne,
  • postacie,
  • logotyp,
  • monogram,
  • gif,
  • znaki symboliczne,
  • znaki abstrakcyjne,
  • emblemat.

Projektowanie logo firmy nie jest łatwym zadaniem. Przede wszystkim należy wybrać czy logo ma przedstawiać obraz czy napis. Zaletą obrazowego loga jest fakt, że może ono funkcjonować niezależnie od języka. By logo zostało utrwalone wśród potencjalnych konsumentów konieczne jest poniesienie kosztów, które są związane z rozpowszechnieniem go. Jednym z głównych zadań logo jest przyciąganie uwagi, a następnie powiązanie emocjonalne, by daną grafikę kojarzyć z danym produktem. Logo firmy ma być rozpoznawalne oraz czytelne. Z tego względu powinno mieć nieskomplikowane kształty i małą liczbę kolorów. Prócz wersji podstawowej logo firmy musi posiadać wersje konturową, pionowa lub poziomą, całotonalną i monochromatyczna. Logotyp nie jest tym samym co logo.

Szablony Allegro sposobem na reklamę?

AukcjaWiele osób nie ma czasu na tradycyjne zakupy, więc często korzysta ze sklepów internetowych. Firmy sprzedające w sklepach internetowych lub portalach aukcyjnych powinny być zapamiętywane, by klient chciał wracać akurat do nich. Oprócz miłej i szybkiej obsługi, ważna również jest strona graficzna. Szablony Allegro mają duży wpływ na popularność aukcji. Profesjonalny szablon Allegro jest tak bardzo ważny jak wnętrze sklepu. Wystawiając produkt ważne jest wyróżnienie danej oferty. Wszelkie usprawnienia mają na calu przekazanie jak najwięcej informacji i doprowadzenie do zakupu. Odpowiedni szablon aukcji może zdziałać wiele, szczególnie gdy konkurencja nie oferuje nic szczególnego w tym zakresie. Aukcję na serwisie Allegro wprowadzają pewne ograniczenia. Wystawiając przedmiot na sprzedaż trzeba postępować według schematu oraz ma się dość małe możliwości techniczne, aby zaprezentować swój produkt. Ale dobrze wyglądają aukcję można stworzyć logicznym układem oraz jego wizualizacją.

Reklama na autobusie

Reklama na autobusieInnym sposobem na reklamę, jest jej umieszczanie na autobusach, tramwajach czy samochodach. Na autobusach lub tramwajach najczęściej jest umieszczana folia one way vision. Takie folie częściowo przepuszczają światło. Reklama jest widoczna tylko z jednej strony. Folia on way vision jest przeznaczona do obklejania szyb. Są łatwo aplikowane, więc można je naklejać nawet na dużych powierzchniach. Folia ta redukuje emisję promieni słonecznych, co na pewno sprawdza się latem. Folia one way vision ma strukturę taka jak plastry miodu. Folie można spotkać o różnych rozmiarach przezroczystych otworków. Oklejanie samochodów osobowych lub ciężarówek odbywa się z wykorzystywaniem innych foli. Oprócz reklamy na samochodzie zyskać można ochronę przed czynnikami zewnętrznymi takimi jak opady atmosferycznej, kusz, brud, kamienie, promieniowanie UV. Taka folia chroni przed zużyciem i blaknięciem powłokę lakieru.

Zaprezentuj się na reklamie roll up

Aby zaprezentować swoją firmę np. na wszelakich wystawach, targach pomocne są reklamy w systemie roll up. Systemy roll up wspierają działania marketingowe, w którym potrzebne jest wzmocnienie przekazu wizualnego. Do tego zaletą reklam roll up jest łatwość i szybkość montażu. Do tego jest lekka, więc chętnie wykorzystywana przez przedstawicieli handlowych. Konstrukcja takiej reklamy składa się z aluminiowego szkieletu oraz reklamy wydrukowanej na odpowiednim płótnie. Często do całego mechanizmu dołączona jest torba, w której można transportować reklamę. Zaletami tego systemu są:

  • składana konstrukcja,
  • szybki i łatwy montaż,
  • estetyczny wygląd,
  • stabilna konstrukcja,
  • kasetka z mechanizmem samonawijającym,
  • trwała grafika,
  • łatwy transport.

Źródła informacji:


 

Kilka słów na zakończenie:

Istnieje wiele sposobów na zdobywanie popularności firmy. Od tego jaki sposób jest wykorzystywany do promocji, zależy gdzie prowadzona jest kampania, jakiego produktu i do jakiego typu odbiorców ma dotrzeć.