Laserowe znakowanie gadżetów reklamowych

Dobry sposób na marketing oraz promocje swojej firmy jest kluczowy, aby osiągnąć sukces. Dlatego prowadząc swój własny biznes powinno się wydawać na reklamy, a także gadżety promocyjne własnej firmy. Nakłady te na pewno zwrócą się w postaci większej liczby klientów.

Znakowanie laserem gadżetów reklamowych

grawerowanie laserowe powierzchni metalowejJednym z bardzo popularnych sposób na reklamę są gadżety reklamowe. Jednak mało kto się zastanawia, jak są wykonywane nadruki na takich elementach jak:

  • breloczki
  • długopisy
  • kubki
  • pendrive

Grawer między innymi na tych produktach jest możliwy dzięki takiemu zabiegowi, jak znakowanie laserem. W Warszawie istnieje firma, która właśnie tą działalnością się zajmuje. Logo lub inne znak na gadżecie reklamowy powstaje przy pomocy specjalnego narzędzia jakim jest laser, którym wykonuje się napisy lub inne też grafiki. W Warszawie także można skorzystać z usług wieli zakładów, które przy pomoc tej techniki wykonają nadruk grafiki na gadżecie. Technika ta polega na druku z użyciem folii hot – stampingowej oraz matryc, które są wykonane z materiału przewodzącego ciepło. Podczas wykonywania tego rodzaju nadruku można skorzystać z trzech różnych maszyn:

  • maszyny płaskiej
  • maszyny cylindrycznej
  • maszyny rotacyjnej

Dzięki technice laserowej ma się pewność, że grafika będzie trwała oraz niezniszczalna. Także na wielu gadżetach stosuje się taką metodę nadruku jak hot stamping.

Dozownik grawimetryczny – co ma wspólnego z gadżetami?

dozownik grawimetrycznyProdukcja gadżetów reklamowych przede wszystkim musi być powtarzalna, gdyż takich gadżetów musi powstać duża ilość do tego takich samych. Proces wytwarzania należy do skomplikowanych i podczas niego korzysta się z wielu specjalistycznych maszyn. Jedną z nich jest na pewno dozownik grawimetryczny. Maszyna ta służy do bardzo dokładnego dozowania surowców. Tymi surowcami są proszki oraz granulaty, z których powstaną w późniejszych procesach gadżety, takie jak na przykład breloczki. Dzięki zastosowaniu takiej maszyny ma się pewność, że za każdym razem zostanie odmierzona dana, wymagana porcja materiału, z którego powstanie produkt. Wiadomo człowiek nigdy tak precyzyjnie nie będzie dozował, jak maszyna. Także dozowniki barwnika działają podobnie, jednak w tym przypadku dozowany jest barwnik, który zabarwi produkt na odpowiedni kolor. Także i te maszyny są bardzo precyzyjne oraz dokładne, dzięki czemu zawsze zostanie odmierzona odpowiednia ilość barwnika.

Czy warto inwestować w długopisy i kubki reklamowe?

kubki reklamoweJednym z bardzo popularnych gadżetów reklamowych są długopisy z nadrukiem. Takie długopisy reklamowe mają swoje zalety. Wiadomo, produkt ten jest praktyczny. Poza tym wręczają gadżet klientowi, za każdym razem, gdy będzie po niego sięgał przypomni sobie o firmie. Jest to zabieg marketingowy, aby umocnić wizerunek i nazwę firmy w głowie klienta. Także wszędzie tam, gdzie dany klient będzie posługiwał się długopisem, będzie promował markę. Także podobnie będzie, jeśli zainwestujemy w odblaski reklamowe. Jest to na pewno przydany prezent klientowi. Poza tym wszędzie tam gdzie się zjawi z tym odblaskiem, będzie promował firmę. Do tego inni zobaczą, ze nasza firma dba o bezpieczeństwo swoich klientów lub ich pociech. Dlatego warto jest inwestować w gadżety, które po prostu będą praktyczne i przydadzą się klientowi.


Więcej na temat poruszanych zagadnień na:

  • Signs.pl – portal internetowy poświęcony reklamie wizualnej
  • Printssolutions.pl – strona internetowa firmy z Warszawy wykonującej znakowanie laserem
  • Activepromo.pl – witryna internetowa firmy tworzącej balony i odblaski reklamowe

Podsumowanie

Proces wytwarzania gadżetów reklamowych na pewno do łatwych nie należy. Poza tym należy pamiętać, aby taki gadżet był odpowiedniej jakości, tak aby klient miał świadomość, ze to solidna firma, która dba nawet o najmniejsze szczegóły.