1-555-645-324 Monday - Sunday 10:00 - 22:00
Logo – twój wizerunek

Znane marki kojarzymy głównie poprzez ich loga. Gdy przywołujemy w pamięci popularną sieć restauracji albo firmę odzieżową, przed oczyma maluje nam się właśnie wizualne oznaczenie marki. Logo jest więc ważnym elementem kreowania wizerunku działających na rynku podmiotów oraz instytucji funkcjonujących w życiu publicznym.

Każdy marzy o profesjonalnym logo

projektowanie logo łódźLogo dla firmy jest jak wizerunek dla człowieka, podczas gdy nazwa pełni podobną rolę jak imię i nazwisko. Nie ma w tym ani odrobiny przesady. Ktoś może oponować i podnosić argument, że firmom przecież nadaje się nazwy, by były odróżniane i rozpoznawalne. To powinno więc wystarczyć. Tak się jednak nie dzieje. Potrzebne jest coś, co oddziałuje na zmysły człowieka. Tylko wtedy jest on w stanie rozróżnić daną markę od innej i skutecznie ją zapamiętać. W natłoku informacji nazwy często umykają i mieszają się ze sobą. Gdy połączone są z jakąś formą graficzną, wówczas łatwiej zapadają w pamięć. Logo najczęściej zawiera nazwę firmy, choć nie jest to konieczne. Czasami występuje jej skrót lub sam obrazek. Im jest ono bardziej profesjonalne, tym lepiej się prezentuje. Jeśli chodzi o projektowanie logo łódź oferuje wiele możliwości. Mamy tu dostęp do wielu pracowni graficznych, które zajmują się podobnymi tematami. Trzeba pamiętać, że konsument często reaguje na bodźce wzrokowe. Decyzje zakupowe zwykle podejmuje wtedy, gdy coś mu się wizualnie spodoba.

Logo musi więc być zaprojektowane bardzo starannie i z założeniem na lata funkcjonowania. To ma być coś trwale związanego z marką. Nie jest bowiem korzystne dla firmy, gdy często zmienia ona swoje oznaczenie. Osłabia to wtedy jej identyfikację. Klienci często przywiązują się do znaków graficznych swoich ulubionych marek i niechętnie przyjmują zmiany. 

Close Menu