1-555-645-324 Monday - Sunday 10:00 - 22:00
Różne oblicza reklamy firmy – torby, kalendarze i kubki

Sposobów na reklamę jest wiele, a z roku na rok coraz więcej. Korzystają z niej wielkie korporacje, małe przedsiębiorstwa, a nawet firmy jednoosobowe. Promocja firmy to obecnie konieczność właściwie w każdej branży. W czym mogą wybierać przedsiębiorcy?

Czy warto zamówić kalendarze książkowe z logo?

kalendarze książkowe z logoPośród gadżetów reklamowych jednym z popularniejszych są kalendarze. Zwłaszcza pod koniec i na początku każdego roku cieszą się dużym powodzeniem. Tym bardziej, że mamy do wyboru wiele modeli. Partnerom biznesowym i pojedynczym klientom można wręczyć kalendarze książkowe z logo. Występują w różnych kolorach i formatach, a co więcej są bardzo eleganckie i solidne. W siedzibach współpracujących z nami firm i klientów sprawdzi się z kole kalendarz trójdzielny na zamówienie. Można opatrzyć go grafiką, zdjęciem produktu lub oferowanej przez nas usługi. W ten sposób będzie nienachalną i praktyczną reklamą. Równie dobrze sprawdzają się kalendarze biurkowe i wieloplanszowe. Te ostatnie można wykonać w bardzo estetyczny sposób i w danej konwencji zaprezentować wiele produktów. Ze względu możliwość nadania im artystycznego wyglądu sprawdzą się chociażby w branży kreatywnej. Warto nie tylko pozyskiwać nowych klientów, ale także dbać o relacji z dotychczasowymi – jak wiemy konkurencja nie śpi.

W jakiej branży sprawdzą się torby reklamowe?

torby reklamoweTorby kojarzą się nam głównie z modą. Nie oznacza to jednak, że tylko w tej branży sprawdzą się jako gadżety reklamowe. Dzięki wykorzystaniu rożnych materiałów i nieograniczonej możliwości wybierania wzorów sprawdzają się właściwie w każdej dziedzinie. Wystarczy odpowiednio wybrać wzór, grafikę i materiał, z jakiego wykonana będzie torba. Najtańsze i najmniej estetyczne są papierowe – niech te pozostaną jedynie siatkami na zakupy, ponieważ ze względu na niską jakość i estetykę nie nadają się do wręczania ich klientom. Podobnie jest z torbami z włókniny. Kolejne to torby papierowe z nadrukiem przypominające te, w których wręczamy prezenty. Są eleganckie, raczej trwałe i dobrze się kojarzą, opatrzone logiem lub nazwą firmy doskonale spełnią swoje zadanie, czyli pozytywnie wpłyną na wizerunek firmy. Na popularności znacznie zyskały ostatnio torby bawełniane. Ich główną zaletą i znaczną przewagą nad pozostałymi jest to, że są nie tylko praktyczne, ale też wielokrotnego użytku. Wykonuje się w 100 procentach z naturalnych materiałów, są więc ekologiczne i świetnie sprawdzą się w branży kosmetycznej, budowlanej, spożywczej, ogrodnictwie i wielu innych. W ten sposób nadają komunikat, że firma stawia na trwałość, praktyczność i dba o środowisko. Można opatrzyć je ciekawym napisem lub grafiką – im ciekawsza, tym większe prawdopodobieństwo, ze klienci będą chętnie używać jej na co dzień.

Czy kubek ze zdjęciem to dobry pomysł na upominek dla klienta?

kubek ze zdjęciemKubki ze zdjęciem kojarzą się z osobistymi prezentami wręczanymi sobie przez przyjaciół, zakochanych i rodziny. Jednak opatrzone zdjęciem produktu lub usługi są doskonałym upominkiem. Spełniają wszystkie wymogi jakie powinien spełniać dobry gadżet reklamowy – są praktyczne, solidne i estetyczne. Innym uniwersalnym gadżetem są fotomagnesy, które również spełniają te kryteria, a dodatkowo świetnie nadają się do biura. Oprócz nich popularne i praktyczne są:

  • długopisy,
  • notesy,
  • powerbanki,
  • koszulki,
  • pamięć USB.

Więcej w temacie reklamy można znaleźć na:


Podsumowanie

Gadżety reklamowe są niezastąpionym elementem każdej firmy dbającej i wizerunek. Z roku na rok przybywa coraz więcej nowych, pomysłowych rozwiązań. Warto je śledzić, by spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.

Close Menu