Super hotele w trójmieście

Jak co roku, wybieram tą samą lokalizację na spędzenie wakacji. Nie wiem, czemu aż tak się przyzwyczajam do miejsca, ale słyszałam, że są różne typy ludzi. Są tacy, którzy dwa razy w to samo miejsce nie pojadą i nie wyobrażają sobie tego, i tacy, którzy jak raz się gdzieś wybiorą i im się spodoba, to zostają wierni danej lokalizacji.

Mój ulubiony hotel nad morzem

hotele znajdujący sie w trójmieścieJa od lat wybieram hotele znajdujący sie w trójmieście, ponieważ jest tam najpiękniej. To samo potwierdzi moja przyjaciółką,bo to z nią zawsze tam jeżdżę. Kilka dni w roku, nasi mężowie zostają w domach, aby opiekować się dziećmi, a my jedziemy odpocząć i się wyszaleć za wszelkie czasy. Mamy super hotelik, w którym wszystko jest bardzo ładnie urządzone. Z posiłków mamy wykupione tylko śniadania, bo była taka możliwość. Nie chciałyśmy kupować obiadów, ponieważ musiałybyśmy ściśle trzymać się godzin, w których je podają, a jak już się wybrałyśmy nad morze i plażowanie, czy zwiedzanie różnych zakątków, to potrafiło zejść nam na to dużo czasu. Jak byłyśmy głodne, to kupowałyśmy coś w nadmorskich restauracjach. Do hotelu wracałyśmy właściwie tylko odpoczywać, albo gdy mocno padało. Włączałyśmy sobie wtedy telewizor, robiłyśmy maseczki na twarz. Jednymi słowy, wszystko to, na co nie miałyśmy czasu na co dzień, podczas opieki nad dziećmi. Miła recepcjonistka podała nam dane logowania do wifi, więc mogłyśmy być cały czas w kontakcie z rodziną przez Skype. Oczywiście, że tęskniłam, ale musiałam też sobie odpocząć, bo bym zwariowała.

Trójmiasto jest po prostu wspaniałe. Ma pełno hoteli, lokali turystycznych i sklepików, gdzie można nabyć pamiątki. Zawsze bardzo się cieszę, gdy mogę kupić coś dla moich dzieciaków. Mają już cały zestaw nadmorskich muszli i różnych figurek i pluszaków.