1-555-645-324 Monday - Sunday 10:00 - 22:00
Torby reklamowe z nadrukiem i inne akcesoria do sklepu spożywczego

Torby reklamowe z nadrukiem i inne akcesoria do sklepu spożywczego

Otwierając sklep z artykułami spożywczymi, trzeba ułożyć sobie profesjonalny plan biznesu. W nim powinien się między innymi znaleźć asortyment jaki będzie potrzebny do prawidłowego jego funkcjonowania. Im dokładniej zaplanuje się działalność, tym mniej później nieoczekiwanych zdarzeń.

Torby reklamowe z nadrukiem – funkcjonalny marketing

torby reklamoweJedną z koniecznych rzeczy w sklepie spożywczym są reklamówki. Wiele osób nie nosi ze sobą własnych toreb czy koszyków na zakupy. Konieczne jest zatem zapewnienie im możliwości zapakowania w coś produktów oferowanych w owym lokalu handlowym. Ponieważ i tak zawsze kupuje się torby reklamowe do sklepu, warto skorzystać z tego nośnika przekazu. Koszt nadruku na reklamówkach nie jest duży, więc stać na nie nawet niewielki biznes. Dzięki nadrukowi można natomiast sprawić, że większa ilość klientów uda się do tego właśnie sklepu. Osoby z zakupami będą bowiem doskonale reklamować lokal handlowy. Dobrze jest zatem zabrać się do tematu profesjonalnie. Dzięki temu nadruk odniesie zamierzony skutek. Etapy robienia nadruku na torbie reklamowej:

  • wybór nadruku: logo, nazwa sklepu, hasło reklamowe itp.
  • wybór materiału z jakiego ma być wykonana torba
  • wybór usługodawcy, który wykona nadruk

Przede wszystkim trzeba zdecydować, co ma się znaleźć na danej torbie reklamowej. Jeśli ma być to samo logo sklepu, to musi ono być zrobione naprawdę profesjonalnie.

Wybór nadruku na torby reklamowe

opakowania foliowe z nadrukiemCzasami może być warto dopisać także krótkie, zachęcające hasło reklamowe. Najtaniej będzie kupić torby wykonane z folii. W sklepie spożywczym sprawdzą się one najlepiej. Co prawda, można zainwestować w droższe torby reklamowe z materiału, jakich pełno na przykład w Łodzi. Jest to jednak większy wydatek i w tym wypadku klient musiałby za taki produkt dodatkowo zapłacić, żeby się to opłacało. Zalecane jest raczej, aby torby z materiału zrobić ewentualnie jako ładny dodatek. Podstawowe jednak powinny być torby foliowe, dostępne dla każdego za darmo albo po dokonaniu opłaty rzędu kilku groszy. Kiedy to wszystko jest przemyślane, trzeba także zdecydować się na firmę, która ma takie nadruki wykonać. Najlepiej prześledzić wcześniejsze projekty, w których ów usługodawca brał udział. Dzięki temu z większym prawdopodobieństwem można wybrać dobrego fachowca. Skoro już mowa o akcesoriach foliowych, trzeba oczywiście zaopatrzyć się także w worki na śmieci. To już nie muszą być żadne wyróżniające elementy. Często jednak można je zakupić hurtowo wraz z gładkimi jeszcze torbami reklamowymi.

Terminale płatnicze i inne elementy wspomagające sprzedaż

terminale posInną kwestią są wszelkiego rodzaju sprzęty konieczne przy obsłudze transakcji sprzedaży. Wiadomo, że trzeba wyposażyć sklep w kasę fiskalną. Jest to niezbędne w każdego rodzaju lokalu handlowym, nie tylko w tym spożywczym. Z tego jednak każdy zdaje sobie sprawę. Dodatkową kwestią są natomiast terminale płatnicze. Nie są wprawdzie niezbędne, ale podobnie jak torby reklamowe z nadrukiem, mogą przyczynić się do wzrostu liczby klientów. Terminale bowiem sprawiają, że osoba kupująca nie musi się martwić o to, aby mieć przy sobie wypłaconą gotówkę. Równie dobrze może zapłacić za zakupy kartą, co jest bardzo pomocnym rozwiązaniem. Nie zawsze bowiem dysponuje się czasem, żeby szukać bankomatu. Dzięki temu prostemu urządzeniu można znacznie zwiększyć zainteresowanie sklepem. Będą bowiem do niego przychodzić także osoby zabiegane, które potrzebują na szybko produktów żywnościowych. Co do korzystania z takich terminali, nie jest to bardzo problematyczne. Oczywiście, terminal POS to dodatkowy koszt, który trzeba wkalkulować w prowadzenie działalności. Nie każdemu zatem może się to opłacać na początku prowadzenia biznesu. Z pewnością jednak ten koszt się zwróci. Terminal to urządzenie, które się wynajmuje. Wraz z wynajmem otrzymuje się profesjonalną obsługę w sytuacji, kiedy coś działoby się ze sprzętem. Trzeba też dodać do rachunku koszty prowizji od każdej sprzedaży za pomocą takiego terminalu płatniczego. Trzeba więc policzyć sobie, ile muszą kosztować produkty, aby na tej prowizji nie stracić. Ogólnie jednak terminal może wiele ułatwić i o ile klientela jest zróżnicowana, na pewno się przyda.


Wartościowe źródła informacji związanych z tematem:

  • Cardpoint.pl – witryna internetowa firmy sprzedającej terminale płatnicze POS
  • Foliowe.com – strona internetowa przedsiębiorstwa oferującego opakowania foliowe
  • Dlahandlu.pl – portal internetowy poświęcony zagadnieniom handlowym

Podsumowanie

Sklep spożywczy to punkt handlowy, który może mieć bardzo dużą konkurencję. Warto zatem pomyśleć o każdej kwestii, która może mieć pozytywny wpływ na jego funkcjonowanie. Do takich przedmiotów należą przykładowo terminale płatnicze i torby reklamowe z nadrukiem.

Close Menu